שריפטשטעלער
שריפטשטעלער
הודעות: 2147
זיך רעגיסטרירט: מאנטאג מערץ 18, 2013 1:07 am
האט שוין געלייקט: 5895 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 1719 מאל

דברים היוצאים מן הלב - קבל את האמת ממי שאמרו

שליחה דורך דעת תורה »

דאס איז וויאזוי די גוים, אונזערע שכנים קוקן אונז אן. און זיי קריכן נישט אויף גראדע ווענט.

[left]When Is A Patio Just A Patio

Friday, June 14 - 1:58PM

Lies, Lies, Lies! - Wake up People

Hats off to Connie Wright and Nicole Bell for their efforts in watching and reporting the illegal activity at the camp on Geiger Rd. We would like to believe the Orthodox Jews are made to adhere to the same rules as everyone else but we all know full well this is not the case. They do as they please with little, if any, accountability. But if a local non-Orthodox were to try something like they get away with the authorities would be on them faster than flies on s**t. And Im not talking just our local government. I'm referring all the way up the ladder to the state level.
If the camp on Geiger Rd isn't already off the tax rolls under the guise of being a "religious organization" it definitely will be after a shul is built on the property. As they get out of paying taxes on the land they buy here the lost revenue has to be made up some where. All the local residents who work for what they have can expect to pay higher taxes to pick up the slack.

I can relate a firsthand example of the ass-kissing attitude our local government has towards the Orthodox people. Two summers ago I needed to go to Monticello for a few things. As other local residents already know the best time to do this, if possible, is between sundown Friday and sundown Saturday as this is when the Orthodox are out of sight in observance of their holy day. As I drove through South Fallsburg the local law enforcement had a check point set up on Rt 42. This was well after dark. Whether they were checking tags or looking for drunk drivers I do not know. They did have a few vehicles pulled over to the side of the road. I figured they were looking at tags and would wave me on so I didnt put my window down as I approached. The officer stopped me and asked for me to put my window down and preceded to tell me that my window tint was "kind of dark". As if I'm some kind of criminal conducting overt activity in my car that I'm trying to hide by the dark tinted windows. This was the way the windows were when I bought the car but I didnt even bother to explain this fact. My reply to the officer was "yeah so" which I repeated quite a few times as reply to his concern over them. I wasnt trying to be a smart ass. I just didnt see what the problem was. After continuing on my way I had the thought that I would have liked to have asked the officer why they made sure to set up their check point well after sundown on a Friday during the summer in the town of Fallsburg. Why not do it on a Saturday night? In my mind there would be much more potential to catch drunk drivers on a Saturday night than a Friday. And just think of all the expired tags they would have encountered on a Saturday night after the Orthodox were out on the roads. It doesnt take much thought to figure why they didn't set up their road check on a Saturday night. They were told not to do so because it would be considered harassment by the poor, down trodden, misunderstood Orthodox people and in the end would cause more trouble for the local police.

If I had my way, and I know that many, many more full-time residents would concur, every damn Orthodox/Hasidic Jew would be told to get out and stay out of the townships of Wawarsing and Fallsburg. Hell, all of Ulster and Sullivan counties for that matter. Their presence here is not welcome, appreciated or of any benefit. Did we not get along fine here before the influx of them?

Having to be exposed to their disgusting attitude and entitled behavior used to be only a summer condition. This soon will no longer be the case. They have been building year-round housing for sometime now in our neighboring town of Fallsburg. The same will happen in the town of Wawarsing. We will very easily have another huge community here like Kiryas Joel in Monroe. This is their grand plan. Do we want that here people? Hell no. Just ask residents of the Monroe area about the strife they cause there.

Just this week Barry Lewis, in his column, in the Times Herald-Record mentioned that as another summer begins he has already begun to hear negative comments concerning the Orthodox. I wonder why? He had the balls to admonish the local citizens of Sullivan county to be tolerant of the Orthodox for the ten weeks they're here and learn to get along as they bring so much revenue to Sullivan county. Money is always the most important thing isn't it?

Please. They purchase some merchandise they can't buy in their own stores but most everything is purchased from their own which is supplied from the city. They have even taken to bringing lumber/building supplies here from the city rather than buying from local yards. Hear that Fallsburg Lumber, Home Depot?

They come up here and clog our roads with both their vehicles and themselves with their attitude of privilege. How about them having consideration for the local residents.

As far as they are concerned everything exists for their use and they are out to get everything they can for nothing. This applies to land, goods, services and having babies one after the other on the government's (our) dime. They are leeches that live off everyone else who work everyday and PAY TAXES to try to have something. They sponge off the system in every way possible.

They get married in a religious ceremony so in their own eyes they're married which is all they care about. They dont bother to get a marriage license so in the eyes of NYS the female (baby maker) is a single parent and entitled to all that welfare will provide. Hell, why not, as they say, "have as may as God will give me". The taxpayers will pay for it. They're so damn inbreed that they produce an inordinate number of retarded off spring. And then the cost of services for these "special needs children" are taken up by social services. Yet another drain they place on the system because they expect everyone else to pay their way.

They have the gall to refer to themselves as poor. It's very easy to make yourself look poor with bogus paper work. Why would someone who's so poor, by their own account, be so selfish and irresponsible to have so many children they can't obviously afford to support? Because social services picks up the tab.

They dont recognize laws or people outside their own. Taxes are something just to get out of paying as much as possible. Take notice of the vehicles they ride around in. Cheap? No sir. Lexus, Infinity, Cadillac SUV's. But don't ever forget the fact that they're poor.

They are nothing but trouble where ever they are. Look at the filthy mess they leave behind for someone else to clean up every year after they leave.

I don't care what religion or way of life someone wants to follow but pay your own damn way.

The article that appeared in the February 28th issue of the Shawangunk Journal titled Back to the Bungalows? brought to light the proposed sixty-four home Orthodox development in Greenfield Park and the concerns the local residents there had for it's construction. One of which was the propsed building of a synagogue on the property. Sound familiar?

The article elicited just one comment on the paper's website. Compare that to all the comments posted surrounding the controversy a couple years ago over whether or not a Wal-Mart would be constructed in Napanoch.

In my opinion this is very sad indeed as the burdensome consequences of letting the Orthodox take more and more here is much more worse and far reaching than a Wal-Mart having been built.

Where will it end? It will end when the local property owners can no longer afford to live here and pay their taxes and will just walk away. Their places will be taken by either the mortgage holder or the county for taxes. Consequently there will be such a loss of revenue the town government will not longer be able to operate. Why would our Wawarsing officials allow this to happen? They live here too[/left].

מקור.

ניין, קיינער מיינט נישט אז אן די אלע מנהגים אונזערע וואלט מען אונז נישט פיינט געהאט, דאך, די הבטחה פון שנאת ישראל איז אויפן כלל נישט אויפן פרט, מילא זיך אויף צו פירן אויף א וועג וואס רופט ארויס ווייניגער שנאה פון אונזערע שכנים קען אונז נאר בעניפיטירן. (איך רעד שוין נישט פון חילול ה' און מענטשליכקייט, איך רעד בלויז פראקטיש גערעדט).
האזהרה שהזהרנו מלהיות חפשיים במחשבותינו, עד שנאמין דעות המנגדות לדעות שהביאה התורה, אלא נגביל את מחשבתנו ונעשה לה סייג שתעמוד אצלו - והן מצוות התורה ואזהרותיה.
והוא אמרו יתעלה: "ולא תתורו אחרי לבבכם"... זו מינות. (ספר המצוות להרמב"ם ל"ת מ"ז)
אביגדור
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
הודעות: 1301
זיך רעגיסטרירט: מאנטאג פעברואר 04, 2013 7:19 pm
האט שוין געלייקט: 1684 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 1425 מאל

שליחה דורך אביגדור »

קליפתו זרק.
באניצער אוואטאר
איך אויך
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 6351
זיך רעגיסטרירט: דינסטאג אפריל 10, 2012 3:27 pm
האט שוין געלייקט: 8611 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 2811 מאל

שליחה דורך איך אויך »

דעת תורה האט געשריבן:דאס איז וויאזוי די גוים, אונזערע שכנים קוקן אונז אן. און זיי קריכן נישט אויף גראדע ווענט.
They get married in a religious ceremony so in their own eyes they're married which is all they care about. They dont bother to get a marriage license so in the eyes of NYS the female (baby maker) is a single parent and entitled to all that welfare will provide. Hell, why not, as they say, "have as may as God will give me". The taxpayers will pay for it. They're so damn inbreed that they produce an [b]inordinate number of retarded off spring[/b]. And then the cost of services for these "special needs children" are taken up by social services. Yet another drain they place on the system because they expect everyone else to pay their way.

פיין פיין,דעת תורה זאג דו ביסט אויך אזאנס?
Follow The Money ׁׂ(מרן Deep Throat ז''ל)
באניצער אוואטאר
מ גפני
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
הודעות: 1001
זיך רעגיסטרירט: זונטאג אוגוסט 05, 2012 3:09 pm
האט שוין געלייקט: 1135 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 465 מאל

שליחה דורך מ גפני »

די האסט געספעלט דיין נאמען ראנג - עכט איז עס דעת תורא!!!
האסט אזויפיל דעת ווי אן אקס
עסן עסט'זיך
ידיד השטיבל
ידיד השטיבל
הודעות: 160
זיך רעגיסטרירט: מיטוואך מערץ 07, 2012 3:52 pm
האט שוין געלייקט: 291 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 67 מאל

שליחה דורך עסן עסט'זיך »

דער גוי איז גירעכט ער וואוינט אין א רואיגע געגנט און עס רוקט זיך אן אויף איינמאל א גאנצע רידזן עולם און מען מעלעסטערט זיין שיינע שטילע געגענט ער טאר נישט זיין ברוגעז?
באניצער אוואטאר
berlbalaguleh
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער
הודעות: 20420
זיך רעגיסטרירט: דינסטאג יולי 17, 2012 12:57 pm
האט שוין געלייקט: 25361 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 15512 מאל
קאנטאקט:

שליחה דורך berlbalaguleh »

און איך זעה נאך אן אנדער'ן אמת אז די שרייבערין איז נישט זייער אינטעליגענט. זי שרייבט א פארגרייזטן ענגליש. (איר היימישע שפראך). נאר אונז דארף מיר נישט צו געיבן אויל צום פייער.אונז מעיגן אביסל טוישן דעם ביהעיוויאור.
באניצער אוואטאר
ונבנתה העיר
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער
הודעות: 3795
זיך רעגיסטרירט: מיטוואך יולי 25, 2012 5:41 am
האט שוין געלייקט: 6591 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 8112 מאל

שליחה דורך ונבנתה העיר »

איהר טוישן פון retarded off spring צו "special needs children" מיט קוואטעישאן מארקס, ברענגט גוט ארויס איהרע היטלער'סטישע נייגוגען.

-------

איינע פון די קאמענטירער דארט ברענגט א הערליכע בריוו פון מאיר כהנא הי"ד, עס האט געהויבן זיינע סטאקס מיט אפאר פונקטן אין מיינע אויגן:

[left]AN OPEN LETTER TO THE WORLD

Dear World,
I understand that you are upset by us, here in Israel.

Indeed, it appears that you are quite upset, even angry.

Indeed, every few years you seem to become upset by us. Today, it is the "brutal repression of the Palestinians"; yesterday it was Lebanon; before that it was the bombing of the nuclear reactor in Baghdad and the Yom Kippur War and the Sinai campaign. It appears that Jews who triumph and who, therefore, live, upset you most extraordinarily.

Of course, dear world, long before there was an Israel, we - the Jewish people - upset you.

We upset a German people who elected Hitler and upset an Austrian people who cheered his entry into Vienna and we upset a whole slew of Slavic nations - Poles, Slovaks, Lithuanians, Ukrainians, Russians, Hungarians and Romanians. And we go back a long, long way in the history of world upset.

We upset the Cossacks of Chmielnicki who massacred tens of thousands of us in 1648-49; we upset the Crusaders who, on their way to liberate the Holy Land, were so upset at Jews that they slaughtered untold numbers of us.
For centuries, we upset a Roman Catholic Church that did its best to define our relationship through inquisitions, and we upset the arch-enemy of the church, Martin Luther, who, in his call to burn the synagogues and the Jews within them, showed an admirable Christian ecumenical spirit.

And it is because we became so upset over upsetting you, dear world, that we decided to leave you - in a manner of speaking - and establish a Jewish state. The reasoning was that living in close contact with you, as resident-strangers in the various countries that comprise you, we upset you, irritate you and disturb you. What better notion, then, than to leave you (and thus love you)- and have you love us and so, we decided to come home - home to the same land we were driven out 1,900 years earlier by a Roman world that, apparently, we also upset.

Alas, dear world, it appears that you are hard to please.

Having left you and your pogroms and inquisitions and crusades and holocausts, having taken our leave of the general world to live alone in our own little state, we continue to upset you. You are upset that we repress the poor Palestinians. You are deeply angered over the fact that we do not give up the lands of 1967, which are clearly the obstacle to peace in the Middle East.

Moscow is upset and Washington is upset. The "radical" Arabs are upset and the gentle Egyptian moderates are upset.

Well, dear world, consider the reaction of a normal Jew from Israel.
In 1920 and 1921 and 1929, there were no territories of 1967 to impede peace between Jews and Arabs. Indeed, there was no Jewish State to upset anybody. Nevertheless, the same oppressed and repressed Palestinians slaughtered tens of Jews in Jerusalem, Jaffa, Safed and Hebron. Indeed, 67 Jews were slaughtered one day in Hebron in 1929.

Dear world, why did the Arabs - the Palestinians - massacre 67 Jews in one day in 1929? Could it have been their anger over Israeli aggression in 1967? And why were 510 Jewish men, women and children slaughtered in Arab riots between 1936-39? Was it because Arabs were upset over 1967?
And when you, dear world, proposed a UN Partition Plan in 1947 that would have created a "Palestinian State" alongside a tiny Israel and the Arabs cried "no" and went to war and killed 6,000 Jews - was that "upset" caused by the aggression of 1967? And, by the way, dear world, why did we not hear your cry of "upset" then?

The poor Palestinians who today kill Jews with explosives and firebombs and stones are part of the same people who when they had all the territories they now demand be given to them for their state -attempted to drive the Jewish state into the sea. The same twisted faces, the same hate, the same cry of "itbach-al-yahud" (Massacre the Jew!) that we hear and see today, were seen and heard then. The same people, the same dream - destroy Israel. What they failed to do yesterday, they dream of today, but we should not "repress" them.

Dear world, you stood by during the holocaust and you stood by in 1948 as seven states launched a war that the Arab League proudly compared to the Mongol massacres.

You stood by in 1967 as Nasser, wildly cheered by wild mobs in every Arab capital in the world, vowed to drive the Jews into the sea. And you would stand by tomorrow if Israel were facing extinction. And since we know that the Arabs-Palestinians dream daily of that extinction, we will do everything possible to remain alive in our own land. If that bothers you, dear world, well think of how many times in the past you bothered us.

In any event, dear world, if you are bothered by us, here is one Jew in Israel who could not care less.[/left]
מ'דארף צוריק אראפברענגען דעם רבי'ן

אמר ונבנתה: אל עבר החלון נשקפתי ונתתי אל לבי כי שבת האדם ממנו, חומר וגשם – ורוח אין, בחנתיו, והנה הוא תולדת מקריו – כאשר ילך המקרה כך יתעצב לבו ודמותו, לרגעים אבחננו, כאשר יאמר החכם כי אין הוויית רגע מול רגע נוצרת כי אם בהתחדש מקריו, ואל מי יקר המקרה?
דעת תורה
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער

שליחה דורך דעת תורה »

דער חבר הכנסת ועוד וואס זענען ברוגז אויף די קאמענט. נניח אז דער שרייבער איז א וויסטער אנטיסעמיט, נעמט דאס נישט אוועק פונעם פאקט אז רוב - איך מיין כמעט אלעס - וואס ער שרייבט איז לחרפתינו אמת. און מיר ברויכן א יסודותדיגן שעיק אפ אין דעם ענין, וויאזוי מיר פירן זיך אויף אויף די גאס. איינער געדענקט דא אזהרת יעקב אבינו למה תתראו? און וואס דער אור החיים הקדוש שרייבט איבער דעם וויפיל צרות דאס איז גורם?

דער אמת מען ברויך נישט קיין ספרים זאלן עס שרייבן, עס איז א דבר פשוט ומובן מאיליו. יעדער פון אונז פילט א טיפע אפשיי - אויב נישט שנאה - צו א איד וואס פירט זיך אזוי אויף צווישן אונז. פארוואס טראכט איר אז דער גוי האט ווייניגער געפילן - און מער אהבת ישראל - ווי אונז אליין האמיר?

און אפילו אויב דער גוי איז א אנטיסעמיט, איז בכלל נישט אויסגעשלאסן אז אזא מין אויפפירונג האט אים געמאכט איינס. מעגליך ער האט אמאל געהאט א פאזיטיווע בליק אויף אונז. ווי געשריבן, עס איז ברור אז שנאת ישראל וועט אייביג זיין ביז משיח׳ס טאג. אבער נישט יעדער גוי איז א שונא ישראל, און צי דער ספעציפישער גוי וואס וואוינט ארום אונז און מיר דארפן צו אים צוקומען מער ווי א גוי טיף אין די שטאטן ער זאל אונז ליבן און נישט פיינט האבן, טון גוטס - און לפחות ישרות - און נישט שלעכטס, דאס איז קלאר בידינו צו מאכן דעם דיפערענץ.
האזהרה שהזהרנו מלהיות חפשיים במחשבותינו, עד שנאמין דעות המנגדות לדעות שהביאה התורה, אלא נגביל את מחשבתנו ונעשה לה סייג שתעמוד אצלו - והן מצוות התורה ואזהרותיה.
והוא אמרו יתעלה: "ולא תתורו אחרי לבבכם"... זו מינות. (ספר המצוות להרמב"ם ל"ת מ"ז)
בדחן
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
הודעות: 1432
זיך רעגיסטרירט: זונטאג דעצעמבער 30, 2012 8:41 pm
האט שוין געלייקט: 121 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 490 מאל

שליחה דורך בדחן »

הרב דעת, חוץ אנטיסעמעטיזם האב איך נישט געטראפן אינעם ארטיקעל קיין איין נערמאלע טענה,
מיט וועלכע טענה איז זי גערעכט? אפשר מיינסטע די טענה אז מען זאל מאכען אבארשן פאר אומגעזינטע קינדער? אדער אז מען האט בכלל צופיל קינדער? אדער אז די פאליס דארט - וואס אגב האט אונז נישט עקסטער ליעב - האט געמאכט א טשעקפוינט פרייטיג צו נאכטס כדי זיי זאלן נישט כאפען קיין אידן? אדער אז רעליגיעזע קארפ. צאלט נישט קיין טעקס?

עס איז א פאקט אז יענע געגענט איז א רעזארט ארט אין עס ווערט פול זומער, צו זי גלייכט עס יא אדער נישט,
מעגליך עס איז שוין געווען א רעזארט ארט בעפאר זי האט זיך אהינגעצויגען מיט איר זעקיל מיסט, ווער ווייסט? אלע אירע אישוס איז אז מען פילט אן די גאסען, זי האט א ברירה צו מופן קיין נ״י סיטי אדער קיין באסטען אדער קיין נוארק אדער קיין לאס אנדשלעס ווי עס איז דא ליידיגע גאסן.
רעדאגירט געווארן צום לעצט דורך 1 אום בדחן, רעדאגירט געווארן איין מאל בסך הכל.
מיר נישט נעמען קיין אחרוית אויף די אינהלט פון אונזערע תגובות.
באניצער אוואטאר
זר זהב
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 9465
זיך רעגיסטרירט: דינסטאג מערץ 06, 2012 4:23 am
האט שוין געלייקט: 3508 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 3654 מאל

שליחה דורך זר זהב »

@בדחן :like
איך שרייב וואס איך וויל און וואס איך האלט פאר ריכטיג, וועדער יו "לייק" איט אר נאט
דעת תורה
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער

שליחה דורך דעת תורה »

ונבנתה, איך קען נישט די פונקטליכע אסאסיאציע צווישן איר פיינטליכע אויסדרוקן און היטלער. בכלל, זי רעדט פון אזאלכע וואס מאכן נאר א אנשטעל אבער זענען נישט באמת ריטארדעט. (הגם איך ווייס נישט מי גילה לו רז זה און עובר געווען אויף די זעקסטע שבועה שלא יגלו מיסתורין).

דער כהנא בריוו איז באקאנט, איך מיין כהאב עס געזען אין א קליפ אויסגעשטעלט. ער איז נישט גערעכט בנוגע די מערדערייען אין ארץ ישראל די לעצטע 20 30 יאר בעפאר די מדינה אנטשטייאונג, זינט דאס איז געווען א רעזולטאט פון די עליה און די הצהרת באלפור, די כסדרדיגע התגרות און עפנטליכע פעולות איבערצונעמען די מאכט אין ארץ ישראל. בכלל זיין גאנצער לאגיק איז נישט אויסגעהאלטן מהאי טעמא. ווען די מדינה גרינדעט זיך ווען אויף פוסטע אפגעקויפטע שטחים אין אוגאנדא און דאך וואלט די וועלט געווען אפסעט וואלט עס געווען א טענה. אבער אז די גאנצע מדינה איז מעיקרא אן א קאמפ מיט די ביליאן אראבער, וואס איז שוין דא צו ערווארטן?
דעת תורה
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער

שליחה דורך דעת תורה »

בדחן, נעם שטיקל ביי שטיקל און לאמיר זען מיט וואס ער איז נישט גערעכט. ער ברענגט ארויס ווי חסידישע אידן אביוזן און שפילן אויס דעם סיסטעם ווען אימער נאר מעגליך, זענען נישט העפליך און רעכענען זיך נישט מיט די שכנים קיין טראפ. אלעס קומט זיך זיי און זיי קומען קיינעם גארנישט. דו - און יעדער איינער - פרובירט צו שטיין די ווייטסטע מעגליך פון אזא פארשוין. גערעכט? דאן פארוואס זאל עס דער גוי יא טאלערירן?
באניצער אוואטאר
זר זהב
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 9465
זיך רעגיסטרירט: דינסטאג מערץ 06, 2012 4:23 am
האט שוין געלייקט: 3508 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 3654 מאל

שליחה דורך זר זהב »

זאג. אלע חסידישע אידן בראשטע אפ אין אזא ליכט? האט יענע שרייבער אויך עפעס שלעכט צו זאגן אויף נישט אידן ?

דו שטונקסט פון שטאלקהאם סינדראם און סעלף העיט פון קאפ ביז פיס
איך שרייב וואס איך וויל און וואס איך האלט פאר ריכטיג, וועדער יו "לייק" איט אר נאט
באניצער אוואטאר
shem-tov
ידיד ותיק
ידיד ותיק
הודעות: 840
זיך רעגיסטרירט: זונטאג מערץ 10, 2013 1:35 pm
האט שוין געלייקט: 379 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 799 מאל

שליחה דורך shem-tov »

ווייז מיר איין זאך וואס איז דא אמת, און איז ווערט די אויסגעשפראכענע שנאה כבושה וועל איך דיר ווייזן וואס איז ליגענט. דער רשע ימ"ש שעלט נאך אז ער האט באקומען א טיקעט אום שבת און אויף דעם בלעימט ער אויך די אידן.

מיין ראש ישיבה פלעגט אלץ זאגן דאס טייער ווארט
ויהי בשלח פרעה את העם ולא נחם אלקים דרך ארץ פלשתים. את העם שטייט און נישט את ישראל. די גמרא זאגט אז די אידן ווען זיי זענען ארויס פון מצרים האבן זיך אויפגעפירט זייער אומענטשלעך, זיי האבן ממש געגעסן ווי הינער. און די גוים האבן געזאגט פאר די אידן קוקטס אן וואסערע חיות עטץ זענטס, נאך די שרעקליכע צרות וואס זיי זענען נעבעך אדורך. פארוואס מענטשעלט ענק זיך נישט אויס. קומט אריין צו אונזערע געזעלשאפט און מיר וועלן אייך מאכן פאר מענטשן. האט דער אויבערשטער געזאגט פאר די אידן. לערנט אייך נישט קיין דרך ארץ ביים פלשתי, "ולא נחם אלקים דרך ארץ פלשתים" נאר קומט און זייט מקבל מיין תורה. דער רשע וועט דיך קודם פייניגן און פרובירן אויסצוהרגנען און דערנאך ווען ער איז שוין פארטיג הייבט ער אן מיט פלען בי פון מאכן פאר א מענטש. און דאס חזר'ט זיך ליידער איבער בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו

מען האט אונז פיינט געהאט מאז היתה ישראל לגוי, מען האט פיינט געהאט אונזערע עלטערן, מען האט אונז פיינט אלץ חסידישע פארמאכטע אידן אין ברוקלין און אין די קעטסקילס, און מ'האט אונז פיינט אלץ פראפעסארס און מיניסטארן אזוי ווי אין דייטשלאנד פארן קריג, מ'האט אונז פיינט פון אויבן און פון אונטן פון רעכטס און לינקס. און נאך איין וויכטיגע זאך געדענק, וויפיל די זאלסט דיך נאך פרובירן מדמה צו זיין צום גוי, א בחינה פון ככל הגוים בית ישראל און די וועסט שוין ליידער נישט היטן קיין איין זאך פון די תורה, וועט מען דיך פיינט האבן און פארדאמען יעדן איינציגען טאג. אזוי ווי יא געסט איט: מדינת ישראל. קענסט טרעפן הסברים וויפיל די ווילסט אבער איך וועל אנעמען די גמרא'ס הסבר פון הר סיני, שירדה שנאה לישראל לעולם

בכלל איז די גאנצע טענה פארקרומט און פארדרייט, די אידן בוסטן די עקאנאמי דארטן און די שווערע טעקס וואס די אידן צאלן אויף זייערע פראפערטיס אגאנץ יאר און נישט נאר צוויי חדשים אין יאר,

אמת אסאך מאל איז דא אידן וואס כאפן זיך נישט אז מיט זייערע מעשים מאכט ער א חילול השם, לדוגמא דרייוון און מיינען אז ער איז אליינס אויף די ראוד, אדער ווען דיין חבר זאגט דיר עפעס א גוטס פון ריטורען פאליסי, זאלסטו אים מוחל זיין און אויפקלערן אבער נישט פון דעם רעדט דער פארשוין, דער רעדט פון גאד אלד טיים העיט, אנטי-סעמעטיזם עט איטס בעסט. ימ"ש.
למעשה לאמיר טאן מצוות ומעשים טובים
diff
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
הודעות: 1717
זיך רעגיסטרירט: מיטוואך אוגוסט 22, 2012 1:07 pm
האט שוין געלייקט: 185 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 313 מאל

שליחה דורך diff »

ווען די מדינה גרינדעט זיך ווען אויף פוסטע אפגעקויפטע שטחים אין אוגאנדא
it was empty b4 we came please check history
בעריש
ידיד השטיבל
ידיד השטיבל
הודעות: 228
זיך רעגיסטרירט: דינסטאג דעצעמבער 04, 2012 2:13 pm
האט שוין געלייקט: 72 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 135 מאל

שליחה דורך בעריש »

shem-tov האט געשריבן:ווייז מיר איין זאך וואס איז דא אמת, .

דאכט זיך מיר אז דאס האבן די גאנצע קאלעני אויף א רעלידזשעס קארפארעישאן נישט צי צאלען קיין טעסעס ווערט אסאך געניצט ביי די אוינערס דארטן.
באניצער אוואטאר
berlbalaguleh
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער
קאנטאקט:

diff האט געשריבן:ווען די מדינה גרינדעט זיך ווען אויף פוסטע אפגעקויפטע שטחים אין אוגאנדא
it was empty b4 we came please check history

ארץ ישראל (פאלעסטינא) איז אויך געווען א פארלאזט געאגראפיש ווינקל מיט פוסטע מדבריות און אומ-ציוויליזירטע שטעט ביז די אידן (ציונים) זענען געקומען און אויסגעטריקנט די מאלאריע-פראדוצירנדע זומפן און אויפ געארבעט די אגריקולטור און אינדוסטרי און אויפגעבויעט ראודס און דאס געמאכט פאר איינס פון די פארגעשריטנסטע לענדער אין די וועלט. דאמאלס האבן זיך די אראבער אויפגעוועקט און געזאגט אז די אידן זענען פרעמדע און מ'דארף זיי אריינווארפן אין ים.
דעת תורה
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער

שליחה דורך דעת תורה »

די פאר געציילטע אפגעריסענע זומפיגע אראבער האבן געוואוינט דארט פאר הונדערטער יאר, אוטנאמבערינג די קליינליכע אידישע קהילות וואס זענען געווען דארט דורכאויס די יארן. אין די אלע יארן איז דאס לאנד געווען זייערס (קולטורעל), די אידן א פרעמד געוויקס פונקט ווי אין אלע גלות לענדער. מען דארף נישט זיין קיין גרויסער סאציאלאג צו פארשטיין וואס אזאלכע מענטשן פילן, ווען דער באדן ווערט זיי ארויסגעשלעפט פון אונטער די פיס - אין בוכשטאבליכן זין פון ווארט. אמת דו ווילסט ענדערש האבן דיין הויז אפילו סאיז שמוציג און נאכגעלאזט, ווי א צווייטער זאל וואוינען דערין אפילו ער וועט עס שיין רענאווירן און פארוואנדלען אין א פאלאץ?

דאס איז כלפי די אריגינעלע תושבים. די אראבער וואס זענען צוגעקומען שפעטער געניסן פון די בלי וואס די ציונים האבן געברענגט צום לאנד, און פון די אנדערע זייט באקעמפט די ציונים זענען טאקע היפאקריטן; פארט איז דאס דער פאקט אז דאס לאנד איז נאך אלס געווען אראביש אריענטירט ווען זיי זענען אהין אנגעקומען. און איז דערפאר נישט קיין דמיון צו גענצליך ליידיגע אומבאוואוינטע שטחים אין אוגאנדא - אדער עניווער עלס, פאר דעט מעטטער.
diff
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
הודעות: 1717
זיך רעגיסטרירט: מיטוואך אוגוסט 22, 2012 1:07 pm
האט שוין געלייקט: 185 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 313 מאל

שליחה דורך diff »

באקעמפט די ציונים זענען טאקע היפאקריטן
Thanks for agreeing. Now, how does the world feel regarding the american Indians etc. May they throw in water anybody who doesn't accept their culture
באניצער אוואטאר
berlbalaguleh
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער
קאנטאקט:

דעת תורה האט געשריבן:בדחן, נעם שטיקל ביי שטיקל און לאמיר זען מיט וואס ער איז נישט גערעכט. ער ברענגט ארויס ווי חסידישע אידן אביוזן און שפילן אויס דעם סיסטעם ווען אימער נאר מעגליך, זענען נישט העפליך און רעכענען זיך נישט מיט די שכנים קיין טראפ. אלעס קומט זיך זיי און זיי קומען קיינעם גארנישט. דו - און יעדער איינער - פרובירט צו שטיין די ווייטסטע מעגליך פון אזא פארשוין. גערעכט? דאן פארוואס זאל עס דער גוי יא טאלערירן?

ס'האט איינער אמאל געגעיבן אן הגדרה פון דעם חילוק וויאזוי א איד זעט די וועלט און וויאזוי א גוי זעיט דאס. א איד 'עט זאגן "אמת אז יאנקל איז א שווינדלער און בעריש איז א בעל גאווה. אבער כלל ישראל איז גוט. א גוי זאגט פונקט פארקערט.: "בערל און יאנקל און פייוול זענען זייער וואוילע מענטשן, אבער די אידן בכלל, טויגן נישט.
קעגן די נעט
מאנשי שלומינו
מאנשי שלומינו
הודעות: 78
זיך רעגיסטרירט: פרייטאג מאי 31, 2013 8:10 pm
האט שוין געלייקט: 65 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 61 מאל

שליחה דורך קעגן די נעט »

C5.JPG
C5.JPG (82.8 KiB) געזען געווארן 1788 מאל
איך בין מוחה!!!
Big Boy