שריפטשטעלער
שריפטשטעלער
הודעות: 3112
זיך רעגיסטרירט: דינסטאג אפריל 09, 2013 1:20 pm
געפינט זיך: מאנסי
האט שוין געלייקט: 6841 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 6553 מאל

שליחה דורך הוגה »

This debate has no relation whatsoever with the sanctity of marriage, sanctity of ego and control maybe. The debate over feminism is a moral one. Is it moral to subordinate half of the population? The other side of the debate says that it is because it's for the betterment of society. Having said that, I doubt that any of the commenters here had morality in mind.
"לא מצאנו בשום מקום בתורה שמצווה אדם להיות למדן ובקי בכל חדרי התורה. שכן תכלית הלימוד אינה להיות למדן אלא להיות אדם טוב, לעשות הטוב ולהטיב לזולתו." ~ רמ"מ מקאצק ז"ל
איחוד פעלד
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2933
זיך רעגיסטרירט: זונטאג מאי 20, 2012 6:00 pm
האט שוין געלייקט: 513 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 1430 מאל

שליחה דורך איחוד פעלד »

[left]When debating such an important topic, its.important to emphasize,.that divorces are not necessarily a bad thing.
Children from loveless marriages are not having a healthy home either.
However the reason why chassidm don't divorce more often is because of pressure of society. Therefore we can see when people do divorce, almost always each side will badmouth the other side, claiming they are adulterers etc, because then the divorce is justified.

Should someone divorce because of love and hate, its very shameful.

Because of this pressure, when we see a divorce, its a legitimate question to ask, howcome there are so many divorces, when in fact, the real question should be, why are so many couples still together.[/left]
רעדאגירט געווארן צום לעצט דורך 1 אום איחוד פעלד, רעדאגירט געווארן איין מאל בסך הכל.
א משוגענער באלאנגט אין משוגעים הויז, און א מאלעסטער באלאנגט אין תפיסה!!
אדם המוכה מחבירו יכול לילך לקבול לפני עכו"ם אע"פ דגורם למכה היזק גדול (רמ"א סי' שפ"ח ס"ז), מותר לקצץ ידיו על ידי גוי (ש"ך ס"ק מ"ה).
באניצער אוואטאר
דער (פינטעל) איד
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
הודעות: 1192
זיך רעגיסטרירט: דאנערשטאג אקטאבער 10, 2013 6:02 pm
האט שוין געלייקט: 784 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 950 מאל

שליחה דורך דער (פינטעל) איד »

הוגה האט געשריבן:This debate has no relation whatsoever with the sanctity of marriage, sanctity of ego and control maybe. The debate over feminism is a moral one. Is it moral to subordinate half of the population? The other side of the debate says that it is because it's for the betterment of society. Having said that, I doubt that any of the commenters here had morality in mind.

The right way is to write "subordinate half the population" no OF...
After all you are a chasidishe frume yingerman, so i don't hold your bad grammar against you
באניצער וועלכע וואלטן געלייקט דער (פינטעל) איד פאר די הודעה אויב ס'וואלט געשריבן געווארן דורך א צווייטן (93 בסך הכל):
אי • אפשר • לפורטם • כי • רבים • הם
ראנג: 99.9%
באניצער אוואטאר
ונבנתה העיר
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער
הודעות: 3795
זיך רעגיסטרירט: מיטוואך יולי 25, 2012 5:41 am
האט שוין געלייקט: 6591 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 8112 מאל

שליחה דורך ונבנתה העיר »

While we are in the spelling correction business:
אי איתמר האט געשריבן:
התם ומתמם עם תמימים האט געשריבן:איך פארשטיי נישט קיין איין ווארט ענגליש פליז שרייב אידיש..

ס'איז נישטא וואס צו פארשטיין,
בעצם איז מיר סאך געשאמאקער צו ליינען אין ענגליש
אבער נאכן ליינען דעי ענגלישע תגובות דא I CHANGED MY MIND,

...BTW, I think its very clear that there is much more divorces by non chasidic
( :P recently..? lately... ? this discussions is from venus indeed, r u a women)

woman, not women.
רעדאגירט געווארן צום לעצט דורך 1 אום ונבנתה העיר, רעדאגירט געווארן איין מאל בסך הכל.
מ'דארף צוריק אראפברענגען דעם רבי'ן

אמר ונבנתה: אל עבר החלון נשקפתי ונתתי אל לבי כי שבת האדם ממנו, חומר וגשם – ורוח אין, בחנתיו, והנה הוא תולדת מקריו – כאשר ילך המקרה כך יתעצב לבו ודמותו, לרגעים אבחננו, כאשר יאמר החכם כי אין הוויית רגע מול רגע נוצרת כי אם בהתחדש מקריו, ואל מי יקר המקרה?
באניצער אוואטאר
venus
מאנשי שלומינו
מאנשי שלומינו
הודעות: 75
זיך רעגיסטרירט: פרייטאג יוני 08, 2012 1:10 pm
האט שוין געלייקט: 85 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 91 מאל

שליחה דורך venus »

הוגה האט געשריבן:This debate has no relation whatsoever with the sanctity of marriage, sanctity of ego and control maybe. The debate over feminism is a moral one. Is it moral to subordinate half of the population? The other side of the debate says that it is because it's for the betterment of society. Having said that, I doubt that any of the commenters here had morality in mind.

What in your opinion did most commenters have in mind? And I agree that it's immoral to subordinate half the population for the betterment of the other half.
באניצער אוואטאר
הוגה
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער
הודעות: 3112
זיך רעגיסטרירט: דינסטאג אפריל 09, 2013 1:20 pm
געפינט זיך: מאנסי
האט שוין געלייקט: 6841 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 6553 מאל

שליחה דורך הוגה »

I agree.

It's pure speculation on my behalf, but I felt venom of sadism spewing from the anti feminism comments and I felt that they didn't deserve a response. I hope that I'm mistaking.
"לא מצאנו בשום מקום בתורה שמצווה אדם להיות למדן ובקי בכל חדרי התורה. שכן תכלית הלימוד אינה להיות למדן אלא להיות אדם טוב, לעשות הטוב ולהטיב לזולתו." ~ רמ"מ מקאצק ז"ל
באניצער אוואטאר
יאיר
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער
הודעות: 4765
זיך רעגיסטרירט: דינסטאג יוני 26, 2012 9:42 pm
האט שוין געלייקט: 6187 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 8320 מאל

שליחה דורך יאיר »

ענדליך האבן מיר זוכה געווען אין דעם חרדי'שן סאסייעטי אז מענטשן פון די פארקערטע גענדער זאלן זיך קענען צונויפשמועסן איבער די שלום בית פראבלעמען וואס פלאגן אונז, און אנשטאט מען זאל רעדן תכלית, איז מען פארנומען מיט קינדערישע ויכוחים איבער וועלכע שפראך מען זאל שרייבן און הויכע באשפריצטע דעבאטעס איבער די ראלע פון פעמיניזם. לאמיר אנשטאט דעם רעדן זאכליכע דיבורים. די מענער זאלן פארלייגן זייערע טענות אויף די פרויען און די פרויען די טענות אויף די מענער, און לאמיר זיך אויס'טענה'ן אויף אן ערוואקסענעם פארנעם. אפשר וועט מען אפילו קענען שליסן א היסטארישע שלום אפמאך צווישן די צוויי רעליגיעס, ווי נוגה רופט עס.
האדם לא נברא אלא להתענג
diff
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
הודעות: 1717
זיך רעגיסטרירט: מיטוואך אוגוסט 22, 2012 1:07 pm
האט שוין געלייקט: 185 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 313 מאל

שליחה דורך diff »

[left]Though haga cannot counter any of the points mentioned. Yet his words are soothing
כי אם את אשר יאמר הגי שמר הנשים[/left]
באניצער אוואטאר
venus
מאנשי שלומינו
מאנשי שלומינו

שליחה דורך venus »

יאיר, I think it's impossible to discuss the שלום בית problems without discussing feminism. It has undeniably had a role in shaping society and expectations. You can call that one of the טענות the women have. That our society is so reluctant to move that way and the idea of equality is so vilified.
diff
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף

שליחה דורך diff »

Venus, said there is reason for jewish law of gerushin. Lets see the source
כִּי יִקַּח אִישׁ אִשָּׁה וּבְעָלָהּ וְהָיָה אִם לֹא תִמְצָא חֵן בְּעֵינָיו כִּי מָצָא בָהּ עֶרְוַת דָּבָר וְכָתַב לָהּ סֵפֶר כְּרִיתֻת וְנָתַן בְּיָדָהּ וְשִׁלְּחָהּ מִבֵּיתוֹ:
Big Boss
מאנשי שלומינו
מאנשי שלומינו
הודעות: 25
זיך רעגיסטרירט: פרייטאג פעברואר 21, 2014 9:01 am
האט שוין געלייקט: 36 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 29 מאל

שליחה דורך Big Boss »

As someone who is this situation myself, Its hard to understand how did the older generation survived with a spouse they don’t even know in best case or worse?
A divorce when it s needed is a good thing not a bad thing. The question is why all this hate? Why is there a need to fight? Its understandable the emotions run high, and everyone looks out for there best interest. but is there really a need for the nonsense in my situation that is gold compered to others I could tell it has been painful enough.

This is how a divorce looks in our community;
First its all the gossip and every smoiger has his opinion and know exactly when where and what, when its not even existing. Then you got all the Rabunim, Machers, that got involved 10 guys with about 500 opinions, that itself could make you crazy. Above is still the survivable part. After months of being ignoring in shalping with good reasons of curse, or it 2 months before Pashec who has time now? or a wadding of an aunt that can’t be destroyed. Or stom not feeling good that day. The real war start everyone tries to grab the bigger toyen, there success is measured in who could call you more names in a 60 second period and charges more. A good lawyer who could shlap tens of thousand of dollars out of you for gaining 100 on child support or a % on assets. if you’re successful you got your spouse arrested overnight, and the cherry on the pie is getting a Hater Maiu Rabunim!! Then you really win!! The Kids; let not even discus how you could play around or use them in the fight. One spouse all of sudden becomes extremely frum and the other a goy. Who cars how the kids will grow up? I’m sure there much better writers here that could draw a much better picture then I do.

A Good Marriage is undeniable hard work from both parties on daily basis. If god forbid it doesn’t work out and all else has failed you should move on. Now ill ask the real question again Why all the fighting? Is there anyone who gained from it?

As a successful entrepreneur I have decided not the go down that road my goals are clear and written. I suffered for 2 years already. As a strong man and my situation is not the worst out there I could tell you there is no pain like it. All ill say if C”V your in this matzev think about the future try to eliminate as much of the nonsense as possible no one wins from fighting.

I don’t want to come across as hater myself, to sum it up ill say the amount of chased I’ve experience in the community is unlivable but for some reason when it come to a Get C’V hell brakes loos, why??
Big Boss with a big heart
diff
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף
וְאֶת־הָאֶ֜לֶף

שליחה דורך diff »

[left]Very sad, we wish you get over it and have a good future. Why we as frum people ignore this pasuk "Remember what hashem has done to miriam”. She was severely punished and rebuked, even though she just showed concern for her own brother and sister in-law[/left]
באניצער אוואטאר
יאיר
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער

שליחה דורך יאיר »

venus האט געשריבן:יאיר, I think it's impossible to discuss the שלום בית problems without discussing feminism. It has undeniably had a role in shaping society and expectations. You can call that one of the טענות the women have. That our society is so reluctant to move that way and the idea of equality is so vilified.

הלואי זאלן מיר האלטן ביי דער מצב אז די רוח פון פעמיניזם דרינגט אריין ביי אונז און די פרויען הייבן אן אראפצושטעלן א פיס אז זיי ווילן גייען אין קאלעזש, זיך בויען א קאריערע, האבן א ווארט אין ציבור'שע החלטות, און אליין באשליסן זיין וויפיל קינדער זיי ווילן האבן. דער טרויעריגער מציאות איז אז עס זענען די מענער וואס ווילן געווענליך אזעלכע זאכן, בעת די פרויען זענען די וואס האלטן עס צוריק און גייען צו מוסר דרשות צו הערן ווי אזוי מען קען זיך פארבעסערן אין צניעות. אמת אז די ערווארטונגען זענען היינט מער ווי אמאל, אבער דאס האט נישט קיין שייכות מיט פעמיניזם, דער יונגער דור איז פשוט מער באקוועמער ווי מען איז אמאל געווען און מען האלט מער נישט ביים ליידן און שווייגן. דאס גייט אויף ביידע וועגן, סיי פון מענער צו פרויען און סיי פון פרויען צו מענער.
האדם לא נברא אלא להתענג
באניצער אוואטאר
venus
מאנשי שלומינו
מאנשי שלומינו

שליחה דורך venus »

I do think that expectations is a result of feminism but it's not that important what caused it. But you're raising a different issue entirely. That it's the women that are pushing back on feminism. I guess there might be some truth to this because of the way girls in our community are raised, never to trust their opinion , but I'd venture to say that it's hard to make generalizations like that. There are women with strong opinions and usually when They do start demanding more they're considered evil and rebellious for revolting against Hashem's plan for the world.
באניצער אוואטאר
יאיר
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער

שליחה דורך יאיר »

venus האט געשריבן:I do think that expectations is a result of feminism but it's not that important what caused it. But you're raising a different issue entirely. That it's the women that are pushing back on feminism. I guess there might be some truth to this because of the way girls in our community are raised, never to trust their opinion , but I'd venture to say that it's hard to make generalizations like that. There are women with strong opinions and usually when They do start demanding more they're considered evil and rebellious for revolting against Hashem's plan for the world.

איך בין מודה אז ס'איז דא די געציילטע פעמיניסטן ביי חסידים וואס ווילן דוקא יא גיין קעגן אלעס וואס מ'האט זיי אויסגעלערנט, אבער דאס איז אחת בעיר ושתיים במשפחה. ווען מען רעדט פון די גורמים צו די וואקסענדע גיטין איז דאס נעגליגיבל. וויפיל חסידישע קאפלס גט'ן זיך ווייל די פרוי וויל גיין אין קאלעזש און האבן נאר דריי קינדער?
עס איז א גרויסע חילוק צוליב וואס די ערווארטונגען זענען געוואקסן. אויב דאס איז צוליב פעמיניזם, מיינט דאס אז מען דארף אויסלערנען די מענער אז פרויען מעגן זיך לערנען א פאך און האבן צוטריט צו דעם באנק אקאונט, אבער אויב דאס איז סתם ווייל מענטשן זענען היינט מער באקוועם און מען וויל נישט ליידן, דעמאלט דארף מען אריינגיין טיפער און זען פארוואס קאפלס זענען מער נישט צופרידן. מען דארף וויסן וואס די מיידל און דער בחור ערווארטן ווען זיי האבן חתונה און פארוואס זיי באקומען עס נישט.
האדם לא נברא אלא להתענג
באניצער אוואטאר
פיטומי מילי
ידיד השטיבל
ידיד השטיבל
הודעות: 178
זיך רעגיסטרירט: מיטוואך דעצעמבער 11, 2013 12:03 am
האט שוין געלייקט: 68 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 89 מאל

שליחה דורך פיטומי מילי »

כהאב נייעס פאר דיר, א יעדער רעכטדענקער מאן וויל אין האט הנאה אז זיין ווייב איז א מענטש צום טיש צוגיין אין אז טאמער זי האט נאך א פארפעשען איז נאך מער מוסיף חן על בעלה, די איינציגע מענער וואס באדערט דאס זענען געווענליך controllers and dominators
!!I might be a psychic, But I am not a profit
באניצער אוואטאר
מאטי
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער
הודעות: 3090
זיך רעגיסטרירט: מאנטאג אוגוסט 27, 2012 5:06 pm
האט שוין געלייקט: 3382 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 4490 מאל

שליחה דורך מאטי »

גערעכט פער סעי. אבער למעשה א פרוי וואס האט אזאלכע פייגעלעך אין קאפ נאכן דורכגיין אונזער חינוך סיסטעם האט א גרעסערע טשאנס אז דאס איז א סימפטאם פון א טיפערן פראבלעם. נישט ווייל פארלאנגען רעכטן איז א פראבלעם, נאר בייקומען די דיסעדשאקעשיאן וואס מ'מאכט נעבעך דורך דארף מען טייל מאל זיין א געוויסער כאראקטער וואס די נאמען דערפון הייבט זיך אן מיט א ב'.
My enemy showed me an Olive Branch, upon closer observation it turned out to be covered in Fig Leaves
באניצער אוואטאר
פיטומי מילי
ידיד השטיבל
ידיד השטיבל

שליחה דורך פיטומי מילי »

נאמען הייבט זיך מיט א ב׳ מה זאת,
נאכן דורכגיין אונזער חינוך סיסטעם, ?
באניצער אוואטאר
venus
מאנשי שלומינו
מאנשי שלומינו

שליחה דורך venus »

Moti, it's attitudes like yours that are a huge part of the problem. Not necessarily will that kind of character cause this, but it's being told again and again that you're one for wanting more rights turns you into one. It's a chicken and egg question.

I really don't think it matters why expectations changed. What matters is what the expectations are, if they're being met and why they're not being met.

I think one of the biggest issues are that we are raised in such different worlds. There's almost no overlap in interests. Add to that the very different way of communication, not only language, and no effort in ensuring the couple is compatible and you have a situation where spouses would rather spend their time with friends of their gender than try to find common ground.
באניצער אוואטאר
מאטי
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער

שליחה דורך מאטי »

דער חינוך וואס די מיידלעך גייען דורך אז זייער תכלית אויף דער וועלט איז צו פאפן ווי מער קינדער און ווי ווינציגער באחיינט אלס א גרעסערער שטול אין גן עדן און אויב מזעט ארויס פיס אין די דריי אינטשעס פון די קני הענגט מען אויף יענע וועלט ביי די פוס.
און ס'געווען א מעשה אז א מיידל האט געהייסן מ'זאל אריינשטעכן נידלעך אין איר לייב דורכן קלייד כדי ס'זאל זיך נישט אנטפלעקן בעת דאס פערד שלעפט איר. ועוד.....
My enemy showed me an Olive Branch, upon closer observation it turned out to be covered in Fig Leaves
באניצער אוואטאר
פיטומי מילי
ידיד השטיבל
ידיד השטיבל

שליחה דורך פיטומי מילי »

רחמנא לצלן, דאס איז דאך געהעריג העלבראנץ
באניצער אוואטאר
venus
מאנשי שלומינו
מאנשי שלומינו

שליחה דורך venus »

I know what the chinuch is like unfortunately. I've been through the system. But not accepting it doesn't make you a word that starts with a b. It's when you have to fight and fight and fight, and be told again and again how wrong, crazy you are, that will turn anyone bitter. Now the fact that strong women in general are referred to as bitchy, is sexist. Strong men are just that, strong.
באניצער אוואטאר
מאטי
שריפטשטעלער
שריפטשטעלער

שליחה דורך מאטי »

venus האט געשריבן:Moti, it's attitudes like yours that are a huge part of the problem. Not necessarily will that kind of character cause this, but it's being told again and again that you're one for wanting more rights turns you into one. It's a chicken and egg question.

I really don't think it matters why expectations changed. What matters is what the expectations are, if they're being met and why they're not being met.
I think one of the biggest issues are that we are raised in such different worlds. There's almost no overlap in interests. Add to that the very different way of communication, not only language, and no effort in ensuring the couple is compatible and you have a situation where spouses would rather spend their time with friends of their gender than try to find common ground.

האסט מיר נישט גוט פארשטאנען, ליין איבער וואס איך שרייב. איך האלט אז ס'איז א גוטע זאך אז פרויען נעמען זיך אין די הענט אריין. אדרבה! וואס איך זאג איז, אז א מיידל וואס גייט דורך א חרידישער סקול און מ'לערנט איר אגאנצן טאג וואס איך האב נארוואס געפאוסט (קוק צוריק) איז זייער זייער שווער אן הילף פון א חבר'טע אדער עפעס אנדערש . און פון זיך אליינס ארויסקריכן פונעם באקס און וועלן גיין לערנען א פאך וכדומה. ס'איז אן אומגליק אבער די פאקט איז אז א פרוי וואס טוט דאס יא מוז האבן א שטארקע כאראקטער. און טיילמאל קומט א שטארקע כאראקטער מיט אנדערע פראבלעמען. איך זאג נישט אז א יעדעס מאל איז דא, נאר אז סטאטיסטיקלי נאכן דורך גיין אזא חינוך איז דא מער טשענסעס ווי. אנדערע פרויען וואס זענען נישט דורכגעגאנגען דעם חרידישן חינוך.
פארשפארט