הוי דן את כל האדם לכף זכות

ארטיקלען, אנאליזן, מיינונגען, געדאנקען, און שמועסן
פארשפארט
[NAMELESS]

הוי דן את כל האדם לכף זכות

שליחה דורך [NAMELESS] »

עס איז מיר אויסגעקומען צו ליינען אפאר קורצע ווערטער פון א בוך ארויסגעבער וואס איך האלט אז יעדער מוז ליינען, איך וויל דייקא גארנישט צו לייגן צו זיינע ווערטער. נאר דאס איז זיכער אז מ׳קען זיך דערפון אסאך לערנען. איך לאז עס אין ענגליש אזוי ווי סאיז ארגינעל געשריבן.

In the summer of 2012, I was falsely accused of child sexual abuse. My name is Daniel G., and I'm here to share my personal story as well as provide an online resource for anyone going through a similar nightmare.

I was arrested on false charges of child sexual abuse. I went through hell for the next seven months, until the truth came out in court, and I was not only proven innocent, but it was shown for all to see how there was never a case against me in the first place.
Unfortunately, I can never go back to the way things were before. Terrible damage was done to my name due to all the slander that came out against me upon my false arrest. The damage done to my name can never be fully repaired.
For a long time I wanted to believe otherwise, and I just wanted to put it all behind me, pretend it all never happened.
But I've learned the hard way that once your name has been tarnished, there is no going back.
To this end, I have chosen to write my book, "In the Lion's Den," telling my entire story.
My name is Daniel. And I was in the lion's den. And now that I am out, I am taking it upon myself to let the world know the truth about our justice system, and the witch hunt mentality that's poisoned our society.

http://www.danielinthelionsden.org

סאיז היינט א וועלט ווי יעדער קען ווערן א ציל, יעדער קען חרוב ווערן בלי שום סיבה, לאמיר נישט דן זיין קיינעם, לאמיר טראכטן וואס עס וואלט פאסירט ווען אזא זאך געשעהט חס ושלום צו אונז. ודי בזה
יעלה ויבא
ידיד השטיבל
ידיד השטיבל
הודעות: 296
זיך רעגיסטרירט: זונטאג יאנואר 19, 2014 8:51 pm
האט שוין געלייקט: 1997 מאל
האט שוין באקומען לייקס: 300 מאל

Re: הוי דן את כל האדם לכף זכות

שליחה דורך יעלה ויבא »

ס'איז נישט אזא פלא. קודם כל קוק איך ארויפ אויף איהם פאר'ן נעמען די gutts ארויסציקימען מיט די מעשה. צווייטנס וואס וועט ער האבן פין שרייבן זיין נאמען אחוץ וואס מען ווועט זאגען אז ער איז יא שילדיג נאר מ'האט עס נישט געקענט אויפווייזען אין קארט.

איך קען פערזענליך א יונגערמאן א מלמד וואס מ'האט געמאכט אויף איהם א מעשה און עד היום איז עהר אפגעהארגעט
פארשפארט